Zgodnie z artykułem 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO, tj. ogólne rozporządzenie o ochronie danych), pragniemy dopełnić obowiązku informacyjnego przekazując Pani/ Panu poniższe dane:
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Administrator:
Administratorem Pana(-i) danych osobowych jest Techmark sp. z o.o. (dalej: Techmark) wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0001077327, NIP 726-000-22-12, REGON 470513221, z siedzibą przy ul. Piotrkowskiej 10/12, 95-070 Aleksandrów Łódzki;
Z Administratorem można skontaktować się:
- listownie na adres siedziby podany powyżej,
- telefonicznie: (+48) 42 712 17 95,
- mailowo: techmark@techmark.com.pl.
Przetwarzanie danych w związku z rekrutacją:
1. dane osobowe Pana(-i) przetwarzane będą w celu prowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę w Techmark,
2. podane dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz Pana(-i) zgody na przetwarzanie danych osobowych,
3. podanie danych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy jest obowiązkowe, pozostałe dane przetwarzamy za Pana(-i) zgodą na przetwarzanie,
4. odbiorcą Pana(-i) danych osobowych mogą być podmioty zewnętrzne uprawnione na mocy prawa oraz podmioty obsługujące nasze systemy teleinformatyczne,
5. pana(-i) dane osobowe będą przechowywane przez okres postępowania rekrutacyjnego oraz do odwołania przez Pana(-ią) zgody na przetwarzanie danych na potrzeby kolejnych rekrutacji,
6. posiada Pan(-i) prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, oraz prawo wycofania zgody w każdym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem czynności dokonanych przed wycofaniem zgody,
7. ma Pan(-i) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie przy ul. Stawki 2, gdy uzna Pan(-i), że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana(-i) narusza przepisy RODO,
8. podanie przez Pana(-ą) danych osobowych jest dobrowolne; ich nieprzekazywanie spowoduje niemożność wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Przetwarzanie danych w związku z zatrudnieniem:
1. dane osobowe Pana(-i) przetwarzane będą w celu związanym z:
- nawiązaniem i przebiegiem procesu zatrudnienia. Podstawą przetwarzania danych osobowych w zakresie danych, o których mowa w art. 221Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. – jest konieczność przetwarzania danych dla wykonania Umowy o pracę zawartej pomiędzy pracownikiem, a pracodawcą [art. 6 ust. 1 lit. b RODO],
- bieżącą komunikacją wewnątrz i na zewnątrz na podstawie [art. 6 ust. 1 lit. f RODO],
- spełnieniem obowiązków prawnych pracodawcy, wynikających z właściwych przepisów prawa [art. 6 ust. 1 lit. c RODO i art. 9 ust. 2 lit. b RODO],
- ustaleniem, dochodzeniem lub obroną roszczeń lub zapewnienia bezpieczeństwa [art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO],
Przetwarzanie danych w związku z monitoringiem wizyjnym:
1. Monitoring stosowany jest celu ochrony mienia oraz zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i osób przebywających na terenie monitorowanym.
2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit f) RODO – (prawnie uzasadniony interes administratora, co umożliwia przepis art. 222 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
3. Zapisy z monitoringu przechowywane będą przez okres 2 tygodni.
4. Osoba zarejestrowana przez system monitoringu ma prawo do dostępu do nagrań, ograniczenia przetwarzania oraz do sprzeciwu wobec przetwarzania.
5. Osobie zarejestrowanej przez system monitoringu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych przy ul. Stawki 2 w Warszawie, tel. 22 531 03 00, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl
6. Odbiorcami zapisu z monitoringu mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisu prawa oraz osoby upoważnione przez Administratora.
Przetwarzanie danych w związku z relacjami biznesowymi i kontaktem:
1. dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z:
- wykonaniem umowy [art. 6 ust. 1 lit. b RODO],
- ustaleniem, dochodzeniem lub obroną roszczeń [art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO],
- spełnieniem obowiązków prawnych pracodawcy, wynikających z właściwych przepisów prawa [art. 6 ust. 1 lit. c RODO]
- realizacją obowiązków ciążących na Administratorze, takich jak prowadzenie rozliczeń finansowych, w tym podatkowych [art. 6 ust. 1 lit. c RODO],
- udzieleniem odpowiedzi na wszelkie skierowane zapytania lub wnioski oraz prowadzenie dalszej korespondencji w tym zakresie [art. 6 ust. 1 lit. f RODO],
- dokonały subskrypcji strony Techmark poprzez kliknięcie ikony „Lubię to”, „Obserwuj”, „Udostępnij” lub „Subskrybuj” itp.,
- wykonały reakcję na stronie/kanale Techmark np. poprzez kliknięcie „lubię to”, „skomentuj”, „udostępnij”, „zapisz post”, „podaj dalej” itp.,
- wysłały wiadomość prywatną do administratora serwisów społecznościowych Techmark poprzez funkcję „wyślij wiadomość”.
- Facebook Ireland Limited (Meta Platforms, Inc.), z siedzibą pod adresem 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2 Irlandia (dalej Facebook),
- Instagram LLC. (Meta Platforms, Inc.), z siedzibą pod adresem 1601 Willow Road, Menlo Park, CA, 94025, USA,
- Twitter, Inc., z siedzibą pod adresem 1355 Market Street, Suite 900, San Francisco, CA 941 03, USA,
- LinkedIn Ireland Unlimited Company, Attn: Legal Dept. (Privacy Policy and User Agreement), Wilton Plaza, Wilton Place, Dublin 2, Ireland (dla użytkowników z Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Szwajcarii).
Każdy z w/w współadministratorów decyduje o celach i środkach przetwarzania danych, ale w różnym zakresie. Techmark ponosi odpowiedzialność wyłącznie w zakresie przetwarzanych przez siebie danych osobowych.
a) w związku z prowadzeniem Fanpage’a, w tym w celu promowania własnej marki i nawiązywania relacji biznesowych (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”,
- publicznie dostępnych danych osobowych (takich jak nazwa użytkownika, zdjęcie profilowe, status aktywności na portalu), treści komentarzy i innych informacji publicznie udostępnianych przez użytkownika korzystającego z produktów i usług wymienionych powyżej portali,
- danych osobowych, których dostarcza użytkownik odwiedzający Fanpage, w tym gromadzenia informacji udostępnianych w profilu użytkownika oraz innych treści, komentarzy, wiadomości i komunikatów (np. zdjęć, danych kontaktowych, miejsca zamieszkania, informacji na temat zainteresowań lub przekonań światopoglądowych itp.),
- innych danych osobowych przekazanych przez użytkowników w treści wiadomości za pośrednictwem komunikatora lub innych usług portali społecznościowych w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie lub w celu realizacji prośby o kontakt.
- Facebook, podlegają retencji na zasadach określonych regulaminem serwisu https://www.facebook.com/policies_center ,
- Twitter Inc. na zasadach określonych regulaminem serwisu Twitter https://twitter.com/en/privacy
- LinkedIn zgodnie z Polityką https://pl.linkedin.com/legal/privacy-policy?
- Facebook deklaruje wykorzystywanie standardowych klauzul umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską i opieranie się na decyzjach Komisji Europejskiej, stwierdzających odpowiedni stopień ochrony danych w odniesieniu do określonych krajów,
- Twitter Inc. może przekazywać dane osobowe poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zgodnie z regulaminem serwisu Twitter https://twitter.com/en/tos użytkownik korzystający z jego usług wyraża zgodę na zbieranie i wykorzystanie swoich danych, zgodnie z Polityką prywatności: https://twitter.com/en/privacy, w tym przekazywanie ich do USA, Irlandii i/lub innych krajów w celu ich przechowywania, przetwarzania i wykorzystywania przez serwis Twitter Inc. i jego podmioty stowarzyszone,
- LinkedIn przekazuje dane zgodnie z Polityką Prywatności https://pl.linkedin.com/legal/privacy-policy? .
- https://www.facebook.com/privacy/explanation
- https://twitter.com/en/privacy
- https://help.instagram.com/519522125107875
- https://pl.linkedin.com/legal/privacy-policy?
- świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania treści gromadzonych na stronie internetowej oraz oferowanych narzędzi, między innymi, w przypadku danych osobowych przetwarzanych w plikach cookies, stosowanych do celów konfiguracji technicznej ,
- dokonywania badań analitycznych i statystycznych – w celu analizowania Pana(-i) aktywności, a także preferencji, w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług [art. 6 ust. 1 lit. f RODO],
- ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami [art. 6 ust. 1 lit. f RODO],
- w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną – przez czas użytkowania przez Pana(-ią) strony internetowej bądź też przez czas zapisanego pliku cookie. W przypadku braku wycofania zgody – przez okres 10 lat,
- tam gdzie podstawą przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes również do czasu wniesienia przez Pana(-ią) skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
Przetwarzanie danych w związku ze zgłoszeniem naruszenia lub incydentu (platforma sygnalisty):
1. Dane osobowe przetwarzane będą:
- w związku ze zgłaszanymi naruszeniami lub incydentami, na podstawie art. 6 lit. c RODO – obowiązku prawnego,
- w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora, jakim jest przyjmowanie, weryfikowanie oraz wyjaśnianie naruszeń lub incydentów na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
- w oparciu o dobrowolną zgodę, jeżeli nie decyduje się Pan(-i) na zachowanie anonimowości na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
2. Pana(-i) dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom z którymi Administrator zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych systemów informatycznych oraz podmiotom i organom, którym Administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
3. Dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania wyjaśniającego i do zakończenia działań następczych. Potem będę przechowywane tylko przez okres zależny od charakteru naruszenia lub incydentu, ustaleń w postępowaniu wyjaśniającym oraz podjętych działań następczych.
4. Posiada Pan(-i) prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, przeniesienia do innego administratora. Przysługuje Panu(-i) także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania. Przysługuje Panu(-i) prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO.
5. Podanie danych jest dobrowolne, ale w przypadku niekorzystania z anonimowego kanału składania zgłoszenia, niezbędne do rzetelnej realizacji prawnych obowiązków Administratora.
- publiczny adres IP komputera, z którego nadeszło zapytanie (może to być bezpośrednio komputer użytkownika),
- nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP o ile jest możliwa,
- nazwa użytkownika podawana w procesie autoryzacji,
- czas nadejścia zapytania,
- pierwszy wiersz żądania HTTP,
- kod odpowiedzi HTTP,
- liczbę wysłanych przez serwer bajtów,
- adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku, gdy przejście do strony Administratora nastąpiło przez odnośnik,
- informacje o przeglądarce użytkownika,
- informacje o błędach, jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP.
- tworzenia statystyk, które np. wspierają pozycjonowanie stron, ułatwiając dotarcie do niezbędnej Państwu informacji,
- zmiany wyglądu lub wersji strony,
- przechowywania danych sesyjnych (wygasa po zakończeniu sesji).