WDROŻENIE INTERNETOWEGO SYSTEMU KLASY B2B - Techmark
17620
page-template-default,page,page-id-17620,page-child,parent-pageid-17021,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

WDROŻENIE INTERNETOWEGO SYSTEMU KLASY B2B

WDROŻENIE INTERNETOWEGO SYSTEMU KLASY B2B

wdrozenie internetowego systemu b2b

Wdrożenie internetowego systemu klasy B2B w spółce Techmark integrującego procesy biznesowe we współpracy z kooperantami

 

Nazwa Beneficjenta: Leszek Ogłoza Sławomir Zdziechowski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „TECHMARK” spółka jawna

Numer projektu: WND-POIG.08.02.00-10-008/12

Tytuł projektu: „Wdrożenie internetowego systemu klasy B2B w spółce Techmark integrującego procesy biznesowe we współpracy z kooperantami”

Wartość projektu: 465 400,00 PLN

Udział UniiEuropejskiej: 272 440,00 PLN

Okres realizacji: 01.04.2012 – 30.11.2013

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

 

Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka: www.poig.gov.pl

 

Instytucjia Zarządzająca: www.mrr.gov.pl

Instytucjia Pośrednicząca: www.mswia.gov.pl i www.parp.gov.pl

Strona poświęcona działaniu: www.web.gov.pl

 


 

Techmark w latach 2012 – 2013 wdrożył zintegrowany system informatyczny umożliwiający usprawnienie procesów biznesowych. Wdrożenie systemu podniosło automatyzację wymiany informacji handlowej, a także innych procesów biznesowych realizowanych z kontrahentami. Dokonane zmiany pozytywnie wpłynęły na podniesienie efektywności wymiany handlowej. Realizacja projektu przygotowała Techmark do integracji naszych systemów z systemami parterów handlowych. Obecnie obok integracji bezpośredniej możliwe jest także zaoferowanie narzędzi dodatkowych tj. panele klienta usprawniające proces zamawiania produktów i dostarczające kontrahentom kluczowych informacji w trybie on-linie.

 

Techmark swoim partnerom zapewnia automatyzację procesów biznesowych m.in. w następujących obszarach:

 

-automatyzacja procesów składania zamówień,

 

-automatyzacja obsługi tych zamówień,

 

-zdalny dostęp do aktualnych stanów magazynowych zdefiniowanych dla klientów, rozrachunków i rozliczeń oraz statusu realizacji zamówień,

 

-inne.

 

Zapraszamy do współpracy.