Meble biurowe metalowe

Najwyższej klasy metalowe meble biurowe

Metalowe meble biurowe do małych i dużych sekretariatów, kancelarii czy biur

Wyposażamy firmy oraz zakłady w niezbędne, funkcjonalne elementy wpasowujące się w dotychczasową aranżację wnętrza. Nasze meble metalowe do biura odznaczają się wyjątkową wytrzymałością na uszkodzenia mechaniczne oraz możliwością wypełniania swoich funkcji przez długi okres. Oferta skierowana jest zarówno do podmiotów dokonujących zakupów dla celów własnych, jak i firm, które kompleksowo wyposażają swoich Klientów w produkty dostosowane do ich potrzeb.

Niezbędne wyposażenie biurowe

W ofercie posiadamy metalowe szafy aktowe oraz kartotekowe, a także depozytowe, które są dostosowane do przechowywania dokumentów różnych formatów.  Proponujemy również biurka i kontenerki, pojemniki na segregację odpadów oraz szafki na mapy i rysunki. Wszystkie oferowane przez nas elementy wyposażenia do przechowywania akt, kartotek oraz innych dokumentów dostępne są w licznych wariantach, które można dostosować do indywidualnych potrzeb każdego Klienta.

Na zamówienie wykonujemy meble biurowe o nietypowych wymiarach lub specjalnym przeznaczeniu np. szafki i wózki na laptopy o wysokiej odporności nie tylko mechanicznej, ale również termicznej.  Takie metalowe elementy wyposażenia meblowego mogą okazać się przydatne w placówkach szkolnych oraz na uczelniach wyższych, a także w bibliotekach, hotelach oraz salach konferencyjnych czy szkoleniowych. Zapewniają możliwość przechowywania drogocennego sprzętu w bezpiecznych warunkach.

Zgodność z przepisami

Nasze metalowe szafy kartotekowe oraz aktowe z kontrolą dostępu pozwalają na przechowywanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Meble te, wyposażone w technologię RFID, dostarczają informacji na temat tego, kto jakie akta i kartoteki czy inne dokumenty z szafy pobrał i zwrócił, co pozwala na pełną kontrolę tych procesów, wymaganą przez przepisy prawa.

Proponowane przez nas metalowe meble biurowe skutecznie ułatwiają przechowywanie akt, kartotek i innych dokumentów w sekretariatach małych i dużych firm, kancelarii czy w biurach.

Zobacz również

W naszej ofercie posiadamy również inteligentne meble biurowe. Szafki kartotekowe oraz szafy aktowe TECHCODE RFID z kontrolą dostępu, spełniają kryteria ochrony wymaganej tzw. Ustawą RODO oraz Ustawy o dokumentach publicznych (Dz.U. 2019 poz. 53 z późn.zm.). Oprócz identyfikacji użytkownika, szafy te potrafią automatycznie odczytywać oznaczone tagami RFID zasoby oraz rejestrować informacje o tym kiedy, kto i jakie zasoby z szafy pobrał lub zwrócił.

Zobacz więcej